ICT servicedesk medewerker Amsterdam
Vanaf €1.900 bruto per maand
40 uur (voltijd)
Al genoten van een welverdiende vakantie? Wellicht heb je nagedacht over een nieuwe start na de vakantieperiode. Wij denken namelijk dat het tijd is om een overstap te maken! waarom? Omdat Sodeta verder kijkt dan naar een CV, wij kijken naar de persoon achter een CV.
Wij gaan samen kijken waar je ambitie ligt en helpen je graag je doelen te bereiken. Is de Servicedesk helemaal jouw ding? Dan zorgen wij dat je de rest van je carrière bij Sodeta leuke Servicedesk functies krijgt bij verschillende bedrijven. Wil je groeien naar een bepaalde functie? Dan kijken we samen of wij je kunnen helpen met het behalen van de juiste certificaten via ons studieprogramma. Weet je nog niet helemaal waar je terecht wil komen? Ook dan kunnen wij samen met je kijken wat het beste bij je past door je in te zetten in verschillende omgevingen.
Wie zijn wij?
Sodeta is een vertakking van Socia. Socia ken je wellicht vanuit eerdere werkgevers als leverancier van hard-, software en ICT dienstverlening in de breedste zin. Sodeta draait volledig om één dienst: detachering met onze eigen twist. Ons uitgangspunt ligt namelijk bij jou. Wij doen altijd ons best om een opdracht te vinden die echt bij je past zodat jij iedere dag met een glimlach naar je werk gaat :) Wij gebruiken onze (bijna) 20 jaar ervaring bij Socia om Sodeta op de juiste manier te laten draaien.
Socia/Sodeta ICT’er
Op een Servicedesk zien wij kennis meer als een bijzaak. Je hebt kennis nodig van de juiste systemen om je werk te kunnen doen, maar belangrijker is wat voor indruk je achterlaat bij de gebruiker. Want als de gebruiker tevreden is met jouw oplossing, heb jij je werk op de juiste manier gedaan.
Je bent sociaal, hebt passie voor ICT en wil graag actief meedenken met onze klanten. Een beetje humor is vanzelfsprekend ook altijd welkom bij ons (wacht maar tot we weer een bedrijfsuitje hebben).
Werkzaamheden
Je werkt op een Servicedesk of in een soortgelijke functie. We kijken altijd samen wat je graag zou willen doen aan werkzaamheden. Hierom is het lastig om precies te vertellen wat je gaat doen. Een betere vraag zou dus zijn: wat wil jij precies doen?
Er zijn wel een aantal werkzaamheden welke altijd bij deze, of een soortgelijke, functie horen:
Ondersteunen van eindgebruikers op locatie;
Telefonische en remote ondersteuning bieden;
Oplossen van complexe incidenten.
Over het algemeen komen wij organisaties tegen die werken met TOPdesk en Office365. Ook hier kan dit verschillen per organisatie waarin je terechtkomt. Maar we laten je natuurlijk niet zitten en zorgen ervoor dat wij, of onze opdrachtgever je goed inwerkt op de systemen.
Jij krijgt
Een brutosalaris vanaf €1.900 op basis van 40 uur. Afhankelijk van je ervaring, kijken wij samen naar een passend salaris;
25 vakantiedagen met 8,33% vakantiegeld en na verloop van tijd pensioenopbouw;
Auto van de zaak;
Mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen door middel van ons studieprogramma;
Leuke bedrijfsactiviteiten samen met je toffe collega’s.
Let op: wij vragen wel een rijbewijs B, MBO4 ICT opleiding en enige werkervaring van je